Wednesday, September 27, 2006

PostHeaderIcon Buat Rakan Dan Taulan

Assalammualaikum...

Alhamdulillah, setelah sekian lama mencuba untuk buka blogger ni akhirnya dapat, Dah banyak kali dah cuba tapi berakhir dengan tak jadi. Pertamanya saya ingin mengucapkan Selamat Berpuasa di bulan Ramadhan buat rakan-rakan.

Mula2nya saya kurang berminat untuk aktifkan blog nie... tapi setelah mendapati ramai kawan yang ada blog tapi tak aktifkan.. saya rasa kecewa, bukan apa.. teringin benar rasanya mengetahui kisah rakan-rakan yang telah grad UIA. Justeru itu, biarlah saya mulakan dengan diri saya sendiri.. melalui sekarang saya akan cuba untuk kemaskinikan blog nie... dengan pelbagai informasi.

Rakan- rakan boleh beri idea... nak bincang isu apa....

Baiklah, biarlah saya bercerita tentang diri saya terlebih dahulu... Segala puji bagi Allah kerana sekarang saya sudah bekerja di MAP training(Motivasi Alihan Pelajar) dibawah kelolaan Dr. Tengku Asmadi iaitu sebuah syarikat motivasi. Banyak pengalaman yang dapat ditimba disini.. khususnya dalam mengahadapi karenah pelajar Melayu yang pelbagai ragamnya...

Pengalaman bersama PKPIM sewaktu belajar dahulu benar-benar banyak membantu dalam menghadapi para pelajar.... Yang samseng kena ada caranya... Yang Manja pun ada caranya untuk dinasihati dan diberi motivasi... Walau apa pun, yang saya pegang hidayah itu semuanya milik Allah...

Oklah.... kalu ada apa2 cadangan bagilah ye.....

0 komentar: